fbpx

Serviceavtal för mötesteknik

Har er organisation investerat i ny, modern mötesteknik? Vad bra! Men för att tekniken alltid ska må bra, vara inbrottssäker och uppdaterad med de senaste funktionerna behövs regelbunden service. Med ett serviceavtal för er mötesteknik får er ni en konferensmiljö där kabeln till TV:n eller projektorn inte glappar och kan vara säkra på att funktions- och säkerhetsuppdateringar är gjorda. Midcon besöker er minst två gånger per år och ser till att ni har förutsättningar för att uppnå en väl fungerande, användarvänlig och säker mötesmiljö. Ni betalar en låg fast månadsavgift, vi sköter resten.

Vad ingår?

Registerhållning av produkter

På Midcon registerför vi alla produkter med serienummer. På så sätt kan ni som kund enkelt få en bra över- blick på vilka produkter som finns i respektive konferensrum och dess status.

Funktionstester och åtgärder

Vi säkerställer att er teknik fungerar felfritt genom att bland annat kontrollera att rätt kablage finns och att inget glappar. Behöver något kompletteras och/eller bytas ut meddelar vår tekniker er.

Strukturerade drifttjänster

Vi rengör filter, läser av brinntid på projektorlampor, uppdaterar firmware på skärmar, videoväggar, ljudsystem, projektorer och mycket mer. Allt i enlighet med respektive tillverkares rekommendation.

Våra bästa råd

Midcons tekniker är pålästa och följer med i teknikutvecklingen. Vi kombinerar vår kunskap med hög kännedom om er verksamhet för att kunna föreslå lösningar som ger er största möjliga affärsnytta.

Varför Midcons serviceavtal för mötesteknik?

  • Marknadsledande driftstöd
  • Regelbundna uppdateringar av er utrustning
  • Låg fast månadskostnad per konferensrum
  • Dokumentation
  • Ärendehantering via Servicedesk
  • Attraktiva avtalspriser på timmar

Förbered dig för morgondagen redan idag!

Hör av dig till oss så hjälper vi dig!

Förbered dig för morgondagen redan idag!

Fyll i dina uppgifter så hör vi av oss!